FAQ - Najczęściej zadawane pytania

1. Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie Manufaktura Stylu?
Aby złożyć zamówienie, wybierz interesujące Cię produkty, dodaj je do koszyka, przejdź do kasy, uzupełnij dane do wysyłki i wybierz formę dostawy oraz płatności. Na końcu potwierdź zamówienie. Po złożeniu zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem zamówienia.

2. Czy muszę zakładać konto, żeby zrobić zakupy?
Nie, możesz złożyć zamówienie jako Gość. Zachęcamy jednak do rejestracji konta – dzięki temu szybciej złożysz kolejne zamówienia i zyskasz dostęp do historii zakupów oraz swoich danych adresowych.

3. Jakie metody płatności są dostępne?
Oferujemy kilka wygodnych form płatności online oraz tradycyjny przelew. Aktualna lista dostępnych metod płatności jest zawsze widoczna w koszyku oraz w zakładce Dostawa i Formy Płatności.

4. Jakie są koszty i formy dostawy?
Koszt dostawy zależy od wybranej formy wysyłki oraz wartości zamówienia. Dokładne opcje i ceny dostawy zobaczysz w koszyku przed złożeniem zamówienia. Szczegółowe informacje znajdziesz również w zakładce Dostawa i Formy Płatności.

5. Ile trwa realizacja zamówienia?
Większość produktów wysyłamy w ciągu kilku dni roboczych od zaksięgowania płatności. Przy każdym produkcie staramy się podawać orientacyjny czas realizacji. W przypadku produktów na zamówienie czas może być dłuższy – odpowiednia informacja znajduje się w opisie danego produktu.

6. Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?
Tak. Oferujemy możliwość odbioru osobistego w naszym sklepie stacjonarnym Manufaktura Stylu w Warszawie, przy ul. Nowy Świat 7. Odbiór możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00–19:00 oraz w soboty 11:00–15:00.

7. Czy pakujecie zamówienia na prezent?
Tak, większość produktów możemy elegancko zapakować na prezent. Dbamy o to, aby porcelana, szkło i dekoracje były zarówno bezpiecznie zabezpieczone na czas transportu, jak i pięknie prezentowały się po wręczeniu. Jeśli chcesz pakowanie na prezent, zaznacz odpowiednią opcję w koszyku (jeśli jest dostępna) lub napisz do nas po złożeniu zamówienia.

8. Czy produkty w Manufaktura Stylu są oryginalne?
Tak. Oferujemy wyłącznie oryginalne produkty uznanych marek premium, pochodzące z legalnej dystrybucji. Kupując w sklepie Manufaktura Stylu masz pewność autentyczności oraz wysokiej jakości porcelany, szkła, dekoracji i akcesoriów.

9. Czy wystawiacie fakturę VAT?
Tak, na życzenie wystawiamy fakturę VAT. Wystarczy podczas składania zamówienia zaznaczyć opcję „firma” i uzupełnić dane do faktury.

10. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Tak. Masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić towar w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. Prosimy, aby – jeśli to możliwe – produkt był odesłany w oryginalnym opakowaniu producenta i odpowiednio zabezpieczony na czas transportu. Szczegółowe zasady odstąpienia od umowy i zwrotów znajdziesz w zakładce Zwroty oraz w Regulaminie sklepu.

11. Co zrobić, jeśli otrzymam uszkodzony produkt lub przesyłka dotrze z widocznym uszkodzeniem?
Jeśli zauważysz uszkodzenie opakowania przy odbiorze paczki, poproś kuriera o spisanie protokołu szkody. Zrób zdjęcia uszkodzeń kartonu oraz produktu i jak najszybciej skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie, podając numer zamówienia. Reklamacje rozpatrujemy niezwłocznie – zależy nam, aby jak najszybciej wymienić produkt na pełnowartościowy albo zaproponować inne satysfakcjonujące rozwiązanie.

12. Czy mogę zmienić lub anulować złożone zamówienie?
Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze spakowane lub wysłane, zazwyczaj możemy je zmodyfikować lub anulować. Skontaktuj się z nami jak najszybciej, podając numer zamówienia – telefonicznie lub mailowo. Dane kontaktowe znajdziesz w zakładce Kontakt.

13. Czy mogę śledzić status mojego zamówienia?
Tak. Po nadaniu przesyłki otrzymasz numer do śledzenia paczki. Status zamówienia możesz również sprawdzić, logując się na swoje konto w sklepie Manufaktura Stylu.

14. Jak mogę skontaktować się z obsługą klienta?
Zespół Manufaktura Stylu jest do Twojej dyspozycji: przez formularz kontaktowy w zakładce Kontakt, telefonicznie: +48 883 370 908 oraz mailowo: info@manufakturastylu.pl. Obsługa klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–17:00.

15. Czy oferujecie rabaty i promocje?
Tak, regularnie przygotowujemy akcje promocyjne oraz specjalne oferty dla naszych klientów. Zachęcamy do zapisania się do naszego newslettera – po zapisie otrzymasz kod rabatowy na pierwsze zakupy oraz informacje o nowościach i promocjach. Szczegóły znajdziesz w zakładce Newsletter.


Nowość Promocja